Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki tablet?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki tablet?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 10 Nov 2018 03:35:58 GMT
On 2018-11-10, Jawi <galaxband@bb.pl> wrote:
> Jak już wcześniej wspomnialem. Internet, pewnie obejrzeć film, sprawdzić
> pocztę i zalogować się do konta uniwerku, przeglądać pdf-y, inne
> dokumenty. Laptopa ma osobno. Mam w domu jakiegoś 7", dostałem do
> internetu za "paczkę fajek".
> Nędza straszna, boje się, że każdy inny będzie podobny.

Sorry, przegapiłem wcześniejszego posta. Ale dłużej pogadałeś z córka,
czy tylko tak sądzisz? :) Pytam bo odnoszę wrazenie, że takie duże
tablety to generalnie albo do pracy (jak robisz coś na nim intesywniej)
albo dla dziadków i półdziadków (bo niedowidzą), do których już się sam
prawie zaliczam.

Jesli jednak do wymienionych rzeczy, to MZ ten Samsung wystarczy.

Ale o tyle się zgadzam z Tomaszem, że poszukaj jeszcze w zbliżonym
budżecie bo może coś wyhaczysz lepszego. Ustal córką priorytety,
trzymanie baterii, wielkość ekranu, samo wifi czy też 3G/LTE (oplacisz
linię? :), może jednak też do gier. Siostrzenica na studiach wolała lepszy
smartfon niż dużego tableta bo kłopoty ze wzrokiem zaczynają się bliżej
40.

--
Marcin