Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Tue, 13 Nov 2018 09:39:17 +0000 (UTC)
Dnia 12.11.2018 Adam <A@dam.com.pl> napisał/a:

> A może bardzo starego laptopa "odmłodzić":
> - wkładając SSD zamiast HDD ?

Zdecydowanie tak.

> - zwiększając lub wymieniając RAM na 2*2 GB (dual) ?

Zwiększenie pomoże, o ile obecnie RAM jest wąskim gardłem.
Jeśli nie jest, to nie pomoże, a już wymiana na 99%
będzie niezauważalna.

> - instalując nowszy system operacyjny ?

Raczej nie, ale to już może
mocno zależeć od konkretnego OS.

> Może to w sumie lepsze i tańsze rozwiązanie niż totolotek
> z wyborem co kupić?

Pewnie tak. W każdym razie ja używam sprzętu z E8400@3GHz
plus SSD i jestem zadowolony.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.