Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki tablet?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki tablet?
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Mon, 12 Nov 2018 14:56:12 +0100
W dniu 09.11.2018 o 21:55, Jawi pisze:
Cześć,
Pomóżcie wybrać tablet dla córki studentki.
Jakoś zwolennikiem tabletów nie jestem, Androida szczególnie, ale może
nigdy nie widziałem takiego który działa płynnie itd.
[...]
~800pln
Wolałbym jak za tablet nie przekraczać tej kwoty.
Jeżeli miałbym dać więcej, to musi być tego wart. Albo lepiej mały laptop.
No coś taniego, przenośnego bym chciał.

Hmmm... Piszę tę wiadomość na tablecie Lark 7i Win wyposażonym w etui z klawiaturą na USB i mysz (na Bluetooth). System operacyjny tego czegoś to desktopowy Windows 10. Do zastosowań typowo tabletowych nie bardzo się nadaje, ale za to działają normalne desktopowe programy, w tym różne wersje office, przeglądarek internetowych, programów pocztowych itd., wszystko co na normalnym kompie. Z większością filmów też sobie poradzi. Jak dla studentki, to chyba ten zakres zastosowań. W dodatku cały sprzęt bez problemu zmieści się w damskiej torebce a waży tyle, co grubszy notes.

Jednakże ja sobie radzę ze zbyt małą pamięcią (zarówno dyskową jak i operacyjną) i nie wpadam w panikę, jeśli coś się na chwilę zatnie.

Jak tam z doświadczeniem komputerowym studentki? Może warto zaryzykować? Koszt używanego tabletu poniżej 200 zł.