Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 4TB: wd elements vs my passport?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 4TB: wd elements vs my passport?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 12 Nov 2018 01:01:16 GMT
On 2018-11-12, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
> [...]

Załapałem o co Ci chodzi. Klucz jest jeden, tylko nie jest wygenerowany
i już tam jest, a generowany ponownie i ponownie każdorazowo, ale i tak
zawsze jest ten sam. Tak?

No ale czy takie coś jest lepsze to kwestia właśnie implementacji. W
końcu mozna zrobić tak, że klucz będzie w postaci niejawnej a hasło
będzie służyło do jego odszyfrowania/lokalizacji i już masz podobne
poziomy bezpieczeństwa.

--
Marcin