Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki tablet?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki tablet?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 9 Nov 2018 22:52:30 +0100
nigdy nie widziałem takiego który działa płynnie itd.
Na razie znalazłem takie coś:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB WiFi Czarny.

wcale się nie dziwię. widzisz.... ludziom jest trudno zdecydować mądrze, natomiast łatwo gdzieś tam w środku powiedzieć (lub usłyszeć) stać mnie. samsung niezła firma - kupię. JEdyny plus - łatwo będzie sprzedać. Jeśli zależy Ci na tym, wspomniany tablet będzie dobrym wyborem. ale spróbujmy pomyślec o wspomnianym poroblemie - płynnie działa. zalezy to od szybkości procka i pamięci. dwa giga to w dzisiejszych czasach kpina jakaś (oczywiście jak ma płynnie działać) To miej więcej klasa galaxy s3. Ale sprawdźmy procek. o ile dobrze sprawdziłem to jest w nim exynos 7870. Utrudnia to porównanie z procesorami mtk albo snapdragonami, ale znalazłem takie:
https://www.youtube.com/watch?v=7wp-Y8GmP-E
załóżmy ze jest sensowne. możesz znaleźć inne, być moze prowadzące do przeciwnych wniosków, ale znajdź, sam będziesz bogatszy w wiedze i doświadczenie. na ten czas wynika ze ów galaxy tab jest wolniejszy od xiaomi na snapie 625. telefony z takim snapem uzywają stare babcie do cykania fotek. na serio. galaxy s4 (i9506) albo galaxy s5 bije go na głowę. le co letv na snapie 820 kosztuje 119usd. 820stka łyka tego exynosa 3 razy na śniadanie. wybacz mój grubiański styl argumentacji, ale ale no po prostu sala ryczy ze śmiechu. Nie kupuj jej wcale tabletu / tableta jeśli ma być wyposażony w tak powolne/przestarzałe podzespoły. Jeśli mialbym doradzić proponowałbym nie schodzić niżej niż prędkość snapa 820 i 3 giga ramu. a czy jest wifi, ile pamięci wewnętrznej i kolor - na tej grupie o tym nie pisz. Niech młodsi ludzie napiszą czy i w jakim stopiniu może sie przydać tablet stuentce. napewno lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii, ale telefon 5 calowy jeszcze lżejszy. pytanie ile sie ktoś zdala od gniazdka będzie gapił w ten ekranik. bo przy gniazdku elektrycznym/krótkotrwałej pracy - laptop lepszy pod każdym względem.
ToMasz
PS wybacz jeśli Cię uraziłem, to minie, a źle wydana kasa będzie bardziej bolała