Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: collie <collie2@vp.pl>
Date: Tue, 06 Nov 2018 17:57:18 +0100
W dniu 6.11.2018 17:28, nadir pisze:

On 2018-11-04, nadir <none@hell.org> wrote:
W dniu 2018-11-04 o 10:48, Animka pisze:

Gdzie kupić.jak zrobić taki kabel? Kabel łączący komputer z
routerem.modemem.
Jeszcze o gigowym kablu nie słyszałam.

Bo tylko czerwone są gigabitowe, reszta to chłam.
Ale tego nie powiedzą ci w żadnym stacjonarnym sklepie, bo po prostu nie
mają pojęcia.

Są poprostu ostrożni i nie chcą wprowadzać w błąd. Sprawdzięłm w domu
dwa czerwone i nie były gigowe. Dopiero pomarańczowy był.

Aaa widzisz, o pomarańczowych, to ja tylko słyszałem. To znaczy może i miałem w
ręce ale ja daltonista jestem i czy czerwony, czy pomarańczowy, to dla mnie
jeden
ciul.

Długo tak będziecie jeszcze porównywać ptaszki?
Większe nie będą, a śmieci kupa.