Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sun, 4 Nov 2018 13:51:39 +0100
On Sun, 04 Nov 2018 12:08:25 +0100, nadir wrote:

W dniu 2018-11-04 o 10:48, Animka pisze:

Gdzie kupić.jak zrobić taki kabel? Kabel łączący komputer z
routerem.modemem.
Jeszcze o gigowym kablu nie słyszałam.

Bo tylko czerwone są gigabitowe, reszta to chłam.
Ale tego nie powiedzą ci w żadnym stacjonarnym sklepie, bo po prostu nie
mają pojęcia.

W sklepie dobrze wiedzą, tylko chytrusy czerwone gigabitowe zachowują dla
siebie, a ludziom wciskają tą niebieską lub zieloną (czasem białą)
tandetę.

No właśnie, też się z tym spotkałem. Nie dziwne potem, że ludzie nie widzą potem różnicy między gigabitem a niegigabitem, na zielonych i niebieskich kablach to się nigdy nie udaje.
Do gigabita tylko czerwone kable!