Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 2 Nov 2018 15:18:54 +0100
Dnia 02 Nov 2018 13:56:23 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

> To są jeszcze ludzie kopiący BTC w 2018 na domowym komputerze? Opłaca się
> to w ogóle? Być może żyję w błędzie, ale czy pobrany w ten sposób prąd
> nie wychodzi dziś drożej niż te wykopki są warte?

Owszem, wychodzi z 10 razy drożej niż jakbym kupił BTC za zł :) Ale tu
chodzi o próbę stabilności kompa. Przedostatni miał z tym problemy.
Obecna platforma ma uptime już 5 dni i jeszcze parę dni poczekam zanim
wyłączę komp. No to co, mam poganiać procka za darmo np. na BOINC czy
innym dopalaczu? Niech raczej robi coś pożytecznego :)
--
Jacek
I hate haters.