Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Oct 2018 14:30:58 GMT
Witaj Sebastian Biały, 06 paź 2018 w
news:ppa73a$527$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

> No i zmieniłem.
>
> HP 8570w.

Czyli jednak 15. Dla mnie modele Elitebooków z tego okresu są obłędne.
Osobiście wziąłbym 8570p z Ati. O ile nie miałbym wymagań co do
grafiki.

> Wady:
> a) klawiatura z numeryczną. Do dzisiaj nie wiem co jest w tym
> bardziej profesjonalnego.
> b) nie bootuje z mSATA bo programisci biosu HP nie mają wyobraźni.
Dziwię się, że w ogóle ma jakieś złącze mSata. Może jakiś update, mod
biosu?

> c) klawiatura jednak kierowana do biznesmenów: dziadowska o
> niewygodnym skoku ale za to podświetlana
>
> Zalety:
> a) dokładnie to co chciałem i więcej (fullhd)

Pewnie kupione na Allegro? Jak matryca? W sensie czy można zobaczyć że
przepracowała pewnie tysiące godzin. No i czy jest głośny? Bo jak tam
jest jakiś i7 - zwłaszcza Q, to może szumieć. Ale to workstation.
Dodam jeszcze, może nie wiesz, że jeśli masz taką potrzebę, to dzwonisz
do HP, podajesz im SN i za free w ciągu kilku dni wysyłają ci płytki z
systemem.