Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 30 Sep 2018 22:27:56 +0200
On 9/30/2018 10:16 PM, Pawel "O'Pajak" wrote:
> Albo wygodna klawiatura, albo max 15 cali.

No właśnie niekoniecznie. Wspomniany F-S E4010 był raczej małym laptopem, ale z wygodną klawiaturą. Nie chodzi o wymiar tylko o wyczuwalny skok. Moja obecna w Acerze powoduje że nagminnie trace literki. Brakuje mi histerezy, takiej namiastki klawiatury mechanicznej. Ta niewielka ale wyczuwalna histereza była w F-S.

> Pancerny i o rakietowych
> osiągach jest Dell Precision 6600. Waży co prawda 4,5 kg i zasilacz ma
> ćwierć kW, ale coś za coś.

Drogie i tylko 2xxx :D Ale obejrzę, może faktycznie warto.