Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Oct 2018 20:55:14 GMT
Witaj Sebastian Biały, 06 paź 2018 w
news:ppb0br$g4e$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Jako cache dysku twardego. Jest tam jakaś tajemnicza technologia
> Intela która to umozliwiała. Ale jak się jej nie załączy to działa
> jak normalny dysk.

To się chyba nazywało Intel Turbo Memory

> I tu jest zagadka. Kolory są znacząco ładniejsze niż w innych moich
> maszynach. To sugeruje DreamColor. Ale z drugiej strony kąt widzenia
> od dołu powinien być znaczny a u mnie traci troche kontrastu. Czyli
> możliwe że nie DreamColor. Diabli wiedzą a trzeba ponoć matryce
> rozbierać żeby mieć pewność lub żebrać w HP po numerze seryjnym. Mam
> to jednak w nosie, nie oglądam na tym filmów, liczy się tylko
> rozdzielczość.

Podejrzewam, że sprzedawca chwaliłby się gdyby to był DC. Poza tym
możesz wyciągnąć dowolnym programem typu hwinfo, co to jest za matryca.
A w ogóle spece na forum nhl.pl od razu by wiedzieli.

> Nie. Nie można zobaczyć. Ale jest tak perfekcyjnie czysta i bez
> skazy że zakładam że to po jakimś pustaku bankowym co laptopa
> wyjmuje z torby dla szpanu na mitingach. Czyli typowy leasingobiorca
> z dużej korpo.
Do banku - workstation? Skoro taka idealna, to może wymieniana i to
wcale nie jest to co hp tam wstawiło? Ja bym sprawdził, ale ja to
trochę podejrzliwy jestem.
Ale jeśli oceniasz sprzęt dobrze, to może podaj nick sprzedawcy -
zawsze to jakaś rekomendacja na przyszłość.

> Nie. Aczkolwiek mam też takiego małego Acer Aspire one z i7 i tamtem
> jest absolutnie niesłyszalny. Więc nie jest głośnym, ale są cichsze.
> Przy pełnym wypasie CPU+GPU szum jest raczej męczący. To
Zawsze możesz nałożyć nową pastę termoprzewodzącą. Rozkręcanie tych
laptopów to przyjemność.

> workstation, nie spodziewam się cudów, swoje też waży, większość
> elementów obudowy to metal i raczej nie grubosci papieru.

No wiem, w razie czego można nim spokojnie komuś przyp.. w łeb i nadal
będzie działać.

> Kluczyk do systemu w biosie. Nic nie trzeba podawać, po instalacji
> win10 jest automatycznie aktywowany.

Coś mi się nie chce wierzyć. Te lapki były sprzedawane dawno temu -
maksymalnie z W7pro(może 8) Więc pewnie ktoś zrobił darmowy upgrade do
10 i teraz system się aktywuje na tej zasadzie. Tak mi się wydaje.