Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: jkmupr@gmail.com
Date: Mon, 29 Oct 2018 10:00:58 -0700 (PDT)
Seria 8x40w była pod Win7, seria 8x60w pod Win 8.1, seria 8x70w pod Win 10.
Moje 8x40w z nalepkami Win 7 Pro pięknie się cyfrowo aktywowały do Win 10
(płyta najnowsze iso Win 10 ze strony MS) - zainspirował mnie wątek kolegi ;-)

Inna sprawa w czym jest lepszy i po co Win 10, ręce się trzęsa od samego
patrzenia ;-)
No, przy instalacji sterowników 10 lepsza od 7.

-----