Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Tue, 2 Oct 2018 08:20:53 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 30 września 2018 22:28:10 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
napisał:
> On 9/30/2018 10:16 PM, Pawel "O'Pajak" wrote:
>  > Albo wygodna klawiatura, albo max 15 cali.
>
> No właśnie niekoniecznie. Wspomniany F-S E4010 był raczej małym
> laptopem, ale z wygodną klawiaturą. Nie chodzi o wymiar tylko o
> wyczuwalny skok. Moja obecna w Acerze powoduje że nagminnie trace
> literki. Brakuje mi histerezy, takiej namiastki klawiatury mechanicznej.
> Ta niewielka ale wyczuwalna histereza była w F-S.
>
>  > Pancerny i o rakietowych
>  > osiągach jest Dell Precision 6600. Waży co prawda 4,5 kg i zasilacz ma
>  > ćwierć kW, ale coś za coś.

> [...]

https://amso.pl/pol_m_Poleasingowe_Laptopy_Z-procesorem-Intel-Core-i5-190.html?filter_traits%5B63%5D=593,2100&filter_producer=1142347122

mam dell z prockiem 3320  polesingowy
nowy dysk ssd + 8 GB
od trzech lat uzywany przez ze mnie i dwóch chłopaców
od ok roku bardzo intensywanie bo odkryli robloxa-gre internetową

in minus
- wiesz się wifi ale pomaga reconect
- klawisz strzałka w dół nie działa od jakiegoś czasu
- brak fizycznej polskiej klawiatur
- na bateri daje rady około godziny ale generalnie jest na kablu

in plus
- działa