Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrajwy USB3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrajwy USB3
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 01 Oct 2018 00:41:39 GMT
On 2018-09-30, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:

> Mam Silicon Power 240GB M55 M.2 2280 w obudowie usb 3.0 i tak z
> ciekawości zerknąłem właśnie na transfery i są fatalne - <10MB/s.
> Ciekawe czy to ta obudowa (kupiłem najtańsza jaką udało mi się znaleźć
>:) czy coś innego.

No teraz to już zgupiałem. Wsadziłem to to w chińskiego no-name
jednopłytkowca na N3540, ta sama obudowa dysku i cała reszta, no i śmiga
w okolicach ~30-40MB/s zapis (bloki 4M) i ~27MB/s (bloki 4k), kopiowanie
dd, plik 1GB. Odczyt dużych plików (>1GB) bliżej 40MB/s.

Wcześniej testowałem na Dellu XPS i stacjonarnym składaku z USB3 Nec'a
(pci-e). Cos tam gdzies najwyrazniej bruździ.

--
Marcin