Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrajwy USB3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrajwy USB3
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 30 Sep 2018 13:05:14 +0200
On 9/30/2018 12:08 PM, Jacek Maciejewski wrote:
Panowie, definiujcie porządnie warunki pomiaru, proszę.

HWInfo. Przelotka USB3.0 na M.2 SATA. JMS578. Komputer z C2D T9550. USB3 na cardbus.

Dla przykładu
mój dysk SSD CX100 z przelotką do USB2 ma takie prędkości zapisu:
1. Mierzone przez kopiowanie na dysk pliku 2 GB: 42 MB/s

Podejrzane. Teoretyczna predkośc USB2 to koło 48MB/sek a praktyczna nieco ponad połowę mniejsza, czyli nie spodziewąłbym się więcej niż 30MB/s i nigdy nie udało mi się na USB2.0 uzyskać więcej. Najwięcej wyciąga mi kamera xiaomi 4K która daje radę prawie 30.

Sprawdzę to dokładnie, ale pendrive 3.0 o prędkości ponad 40MB/s wsadzony w dziurkę USB2 nie wyciąga więcej jak 25MB/s. Być może to zalezy tez od chipsetu.