Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrajwy USB3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrajwy USB3
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 30 Sep 2018 15:05:16 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Sep 2018 14:47:11 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <poqgks$aek$1@node2.news.atman.pl>
 od Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>  :

>A nie jest tak że 4K nie pasuje do organizacji wewnętrznej flash?

Tutaj jakoś pasuje(szału nie ma, ale wynik zapisu kosmiczny,
przynajmniej w porównaniu)

Sandisk microsd 32G klasa szybkości A1(port USB 3, czytnik USB 3, 4K):
read    write
10.24   4.064

Te wyniki budzą we mnie zdumienie, moim zdaniem coś panowie producenci
olali i spieprzyli.

Podobnie ma dość drogi pen z pamięciami SLC(test crystaldiskmark 4K,
nędza straszna):
https://www.tweaktown.com/reviews/5338/mach-xtreme-mx-es-32gb-usb-3-0-flash-drive-review/index.html