Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 30 Sep 2018 09:03:14 GMT
On 2018-09-29, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "Marcin Debowski" RpzrD.134027$031.104461@fx15.ams1

> Na razie tak jest -- toż niemal każda strona jest krypcona.
> Co będzie za jakiś czas -- gdy szybkości netowe wzrosną?

W którą stronę by to nie było, czynność jest w końcu incydentalna.
Mówimy o wrzucaniu plików na których nam zalezy, czyli o przemyślanych
kopiach archiwalnych. Sam proces przygotowania i przemyślenia :) to będą
te zaobożerne czynności, nie kopiowanie czy szyfrowanie.

> BTW krypcenia koparek -- ponoć w Szwajcarii powstaje bank kryptowalutowy.
> Czy ten bank będzie funkcjonował tak, jak banki oferujące fiaty?
> Dorzuci po prostu (wykreuje) kryptowalutę? ;)
> A może za wypożyczenie kryptowalut będzie kosił fiatami?...

Czy tylko ja patrzę z niesmakiem na taki sposób marnowania prądu?

--
Marcin