Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 30 Sep 2018 09:11:53 GMT
On 2018-09-30, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Jak z trwałością?

> I o ile te są trwalsze? Bo ceny są zachęcające mimo wszystko.

A myśmy gdzieś już ntt nie dyskutowali? :) Mam jakieś de javu.

Mam paroletnie kopie na zwykłych BD. Są przechowywane w suszarce w
kondonikach. Bez problemu.

M-Dics, tu jest art. gościa co pokusił się potestować i porównać z DVD:
https://www.zdnet.com/article/torture-testing-the-1000-year-dvd/

W skrócie, wystawił to na kilka tygodni na słońce i deszcz w Arizonie.
DVD się splustrowało. M-Disc bez problemu.

--
Marcin