Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 27 Sep 2018 01:07:53 GMT
On 2018-09-26, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "Marcin Debowski" peJqD.131676$Yn.104933@fx14.ams1

> Moje filmy na DVD leżą spokojnie i czekają lepsze ;) czasy... ;)
> Wolę ściągnąć film z chmury, niż z płyty...

Chmura ma jeszcze tę oczywistą wade, ze de facto udostępnia się swoje
dane tóżnym takim podmiotom. Owszem, mozna wszystko kodować, ale poza
promilem co bardziej świadomych użytkowników, nikt tego zapewne nie
robi.

> Zapewne dlatego, że filmy z płyt już znam. :)

Mówię o moich prywatnych filmach. Przy BD 16-40GB na film to raczej
standard. Z taka chmurą bym się chyba pofajdał jakby to miał tam
trzymać.

--
Marcin