Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BR-D wielokrotnego zapisu
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 26 Sep 2018 10:31:49 GMT
On 2018-09-25, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "BQB" po2bcj$8u7$1@node2.news.atman.pl

> Nagrywałem dziesięć razy więcej...
> Inna sprawa, że nie na dłuuugie
> lata, lecz (zazwyczaj) na parę dni.

Więcej więcej i na dość długie lata. Jestem takim dinozaurem, który
nadal bawi się od czasu do czasu w authoring płyt i zwykle wersje
robocze wypalam właśnie na RW. Miałem takie DVD-RW (Sony, Maxwell,
Melody), które młóciłem kilka lat i pewnie z kilkadziesiąt cykli
wypaleń. Z BD-RE też można, tylko trzeba uważac aby nie porysować. Mam
3-4 letnie Mitsubishi 25GB RE, które też mają coś ++20 na liczniku.

--
Marcin