Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 24 Sep 2018 06:39:47 GMT
On Sun, 23 Sep 2018 22:03:30 +0000, Marcin Debowski wrote:

> Tak jej wyszło z testów na obcnej karcie, a nie że isp ogranicza.
> Ogranicza to jej teorie spiskowe.

Mój ISP sprzedaje mi internet "do 20 Mbps". W praktyce mam 1 Mbps. W
deszczowe dni 512K. I to bynajmniej nie przez to że w komputerze mam
słabą kartę sieciową.

Być może u Animki coś innego wchodzi w grę, na co nikt jeszcze nie wpadł,
ale karta sieciowa to ostatni element na jaki był stawiał. Na najtańszym
RTLu 100 Mbps za $6 jestem w stanie osiągnąć transfery w LANie rzędu 96
Mbps+.

Mateusz