Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sun, 23 Sep 2018 16:57:03 +0200
On Sun, 23 Sep 2018 11:59:20 +0200, Sebastian Biały wrote:

> Nie, to jest archeologia. Jesli laptop nie ma ethernetu gigabit to ma
> kartę wifi z tej okolicy.

Czyżby?
Wiele laptopów nie ma gigabitowego ethernetu i ma przy tym tylko wifi
802.11n a to oznacza, że w praktyce czasem dobija do 300mbit, daleko temu
do gigabita. 802.11ac jest jeszcze stosunkowo rzadkie.

> Nie pisalem o ethernecie a już na pewno nie pisałem o jego nie
> istnieniu, nie kłam aż tak bezczelnie. Pisałem o karcie sieciowej, DOWOLNEJ.

"Ze 2 lata temu znalezienie dzialającego komputera z kartą 100MBit/s
bywało już zagadnieniem archeologicznym."

Każdy rozumiejący język polski na poziomie podstawowym może to zdanie
zrozumieć tak jak ja, zatem nie zarzucaj mi kłamstwa tylko naucz się mniej
bełkotliwie wyrażać myśli.

>>> Archeologia. A to że do jakiegoś gówna Medionu wstawiają 100Mbit to nic
>
> Ethernet nie jest archeologią. Archeologią jest maszyna która nie
> posiada karty sieciowej > 100MBit.

O proszę, teraz już zaczynasz zawężać dziedzinę problemu, może jeszcze będą
z Ciebie ludzie.

> Przeciez o tym piszę. Jesli nie ma ethernetu to jest inna forma
> komunikacji. Jak w laptopie jest USB3 a projektant był debilem to zawsze
> jest szansa podpięcia konwertera USB3->1Gbit. Ale nie trzeba, szansa na
> trafienie w kombinacje 100Mbit ethernetu + b/g to jest archeologia.

Teraz już całkiem precyzyjnie, cieszę się, że doszliśmy do konsensusu.

> Oczywiście, najpierw wpychasz mi w usta słowa które nie padły a potem
> masz pretensje że ktoś to świństwo pokazuje palcem. Na więc bedę
> pokazywał palcem tego typu pierdolenie od rzeczy dla potrzeby trolowania.

To nie potrzeba trolowania tylko potrzeba ścisłości wypowiedzi, jako
programiście powinno Ci to być szczególnie bliskie i znajome.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka