Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 29 Aug 2018 11:01:17 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Aug 2018 10:33:48 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5b865a6a$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
od Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>  :

>Czyli uważasz, że za taką pikselozę może być odpowiedzialny kabel HDMI.
>Inne przyczyno pozostawmy na boku.
>Czyli kabel ma wpływ na jakość obrazu.

Nie jestem pewien, to jest podobne do zerwanego jeszcze przed
dekodowaniem  strumienia danych.
Osobiście takiego czegoś nawet na bardzo tanim kablu HDMI nie
widziałem.
Mój przykład dotyczy laptopa, który miał parkujący co kilka sekund
dysk, występowało to sporadycznie(jak dyskowi wyłączyłem parkowanie,
to efekt nie występował).