Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 29 Aug 2018 09:35:28 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Aug 2018 09:23:30 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5b8649f0$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
od Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>  :

>No to może konkretnie. :-)
>Takie coś może powodować kiepski/uszkodzony kabel HDMI?
>https://4.bp.blogspot.com/-UKNhgFfvvQI/WOnX9zbeKlI/AAAAAAAAfus/f4_quCvTBukLwhKYCoqlL0rbUyqdoRrpACLcB/s1600/naziemna%2BDVB%2BTV.png

Może, ale to nie musi być wina kabla.
To mogą być zgubione ramki w strumieniu video jeszcze przed
dekodowaniem(mam często coś podobnego przy odtwarzaniu video z dysku,
który zaparkował sobie głowicę, obraz po kilku sekundach wraca do
normy.