Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 29 Aug 2018 11:12:18 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Aug 2018 10:53:09 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5b865ef4$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
od Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>  :

>Ale nie o tym, nie o tym wątek. :-)
>Założenie jest, że na wejściu kabla jest idealnie. I czy kabel może
>spowodować np. to co załączyłem czyli pikselozę?
>
>https://4.bp.blogspot.com/-UKNhgFfvvQI/WOnX9zbeKlI/AAAAAAAAfus/f4_quCvTBukLwhKYCoqlL0rbUyqdoRrpACLcB/s1600/naziemna%2BDVB%2BTV.png

Mało prawdopodobne, że to wina kabla.
Na screenie widać, że to raczej zerwany strumień danych przed
dekoderem(dekoder starał się dekodować mimo braku części danych
wejściowych, uzupełniając luki jak umiał).