Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Thu, 26 Jul 2018 22:19:09 +0200
On 2018-07-26 12:50, Bolko wrote:
Sześć lat temu jak robiłem remont mieszkania kupiłem sobie mysz laserową
HP w media markt nienajtańszą ceny niepamietam.
Potrzebowałem jej żeby sobie ściany porysować w jakimś programie
do projektowania mieszkań.
Ściany zostały narysowane, remont dawno skończony.

Dzieci urosły na tyle że chcę pograć.
No i wyciągam mysz z dna szafy właczam (po 6 lat) i kicha.
Niby działa a nie działa.
Tzn strasznie skacze wskażnik myszy na ekranie.
Niezależnie czy to gra czy word.

Da się coś z taką myszą zrobić czy do wyrzucenia?

ps
aa próbowałem sprężonym powietrzem podmuchać
ale (chyba?) od dołu hermetyczne wszystko
A od góry tylko szpara jest między kółkiem a obudową.
Coś tam podmuchałem ale bez efektu.

Obawiam się, że do wyrzucenia. Też kiedyś kupiłem w MM laserową myszkę HP i od samego początku była bardziej kapryśna od niejednej zwykłej.