Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Thu, 26 Jul 2018 22:09:59 +0200
np jaka? ja szukam:
- na kablu usb,
-  laserowka,
-  dwa klawisze  + kolko ( takze jako trzecu klawisz)
zadne wymagania, oprocz dodatkowego :) --> zeby jakas niezla opinia szla za ta mysza.... (w starej myszy poszly po paru latach mikrostyki, teraz uzywam mydlo powidlo i tez polecialy mikrostyki zdaje ise)

Mikrostyki można kupić nowe i przelutować. Tak bym zrobił, gdybym miał dla tej myszki jakiś szczególny sentyment ))

Po co Ci koniecznie laserowa? Czasy, kiedy laserowa była bardziej tolerancyjna od diodowej co do rodzaju powierzchni, minęły. Dużo zależy od konkretnego modelu a nawet egzemplarza. Od lat mam dobre doświadczenia z A4Tech, obecnie mam dwie dość stare laserowe i nową z diodą na podczerwień (bezprzewodowa za niecałe 32 zł na Morele) i wszystkie dobrze sprawują się na prawie dowolnej powierzchni, włącznie z kołdrą i wymiętym prześcieradłem.