Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Fri, 27 Jul 2018 20:13:19 +0200
Upodobałem sobie ostatnio bezprzewodowe laserowe logitecha z tych tańszych. Bo fajne bo na pościeli działają, bo baterie długo trzymają. Ale jak zacząłem namiętnie pracować i potrzebowałem precyzji to szlag mnie trafiał. Było gorzej niż na starych pierwszych optycznych. Wybawieniem okazała się podkładka którą zakorbiłem grającemu synowi. (Znaczy kupiłem sobie taką samą :-)) Też się zdziwiłem że w XXI wieku lasery wymagają "profesjonalnej" podkładki do pracy. TERAZ JEST GIT :-)

Właśnie zwróciłem Logitecha M325 do sklepu. Precyzja nie powala, trzeba przyzwyczajać się do fikuśnego kształtu (wklęsła po bokach), ponadto egzemplarz był felerny: co pewien czas traciła łączność z komputerem. Niestety, teraz Logitech to nie to samo, co 10-20 lat temu... Najbardziej urzekła mnie kupiona kilka lat temu klawiatura, w której po roku na klawiszach zaczęły wycierać się napisy.

Teraz ujeżdżam kupioną na próbę za 32 zł myszkę bezprzewodową A4Tech G3-200N. Co do precyzji nie mam zastrzeżeń, jest prawie na poziomie mojej ś.p. myszki Logitech MX300, za którą swego czasu dałem ponad 300 zł. Na Ebayu w tej chwili jest jedna za 150 dolarów ))