Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 30 Jun 2018 11:38:40 GMT
On 2018-06-30, Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:

> No nie wiem, mam repeater TP-link WA-830RE na działce, który uczestniczy
> w rozprowadzaniu Internetu (z routera + modem LTE) do dalszego zakątka i
> owszem, sam sposób transmisji obniża maksymalną prędkość o połowę, ale
> spokojnie oglądam Youtuba w Full HD. Zależy chyba od tego, jakiej
> maksymalnej prędkości potrzebujesz.

Myślę, że zalezy głównie ile tego sygnału zostało aby coś z nim zrobić.
W większości sytuacji z jakimi miałem do czynienia, za dużo tego nie
było a nie dawało się zoptymalizować odległości, w której ten repeater
należałoby umieścić. Jeśli w opisanym u wątkotwórcy układzie, przy tym
domku myśliwskim będzie słaby sygnał to nie sądze aby repeater
umieszczony w tym domku coś pomógł bo jak?

--
Marcin