Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 30 Jun 2018 00:37:04 GMT
On 2018-06-30, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:

> A jaka konkretnie odległość?

Sorry, umknęło mi 125m. To albo most wifi albo światłowód. To ostatnie,
Z konwerterami, wgładkami SFP i kablem powinieneś się zmieścić w
500-800zł.

Normalnie poleciłbym zwykły kabel, ale z tak długimi, doświadczenia nie
mam, a zdaje się 100m to limit. Można co prawda rozważyć PoE i
zakopoanie gdzieś po środku switcha, ale też nie wiem czy to się
sprawdzi.

--
Marcin