Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sat, 30 Jun 2018 13:27:20 +0200
Z mojego doświadczenia repeatery g. dają. Owszem, sygnał będzie świetny,
ale już transmisja danych najcześciej o kant. d.

No nie wiem, mam repeater TP-link WA-830RE na działce, który uczestniczy w rozprowadzaniu Internetu (z routera + modem LTE) do dalszego zakątka i owszem, sam sposób transmisji obniża maksymalną prędkość o połowę, ale spokojnie oglądam Youtuba w Full HD. Zależy chyba od tego, jakiej maksymalnej prędkości potrzebujesz.