Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PII 350MHz i chipset 810

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PII 350MHz i chipset 810
From: "zhbick" <no@spam.pl>
Date: Sat, 23 Jun 2018 14:14:52 +0200
Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pglb8r$5q8$1@news.mixmin.net...

No ale z nową płytą miałeś pewnie kilka bonusów w stosunku do starej jak więcej i szybszy RAM, USB 2.0...

i pierwszą generację SATA! Po zakupie jednotalerzowego Seagate serii 7200.10 nie mogłem wyjść z podziwu, że dysk twardy może być tak szybki i tak cichy :D Nawet kontroler obrotów wentylatora CPU sobie zafundowałem, żeby efektu ciszy nie psuć :D

późniejszy upgrade był łatwy i "tani" (KT400 to ZTCP wszystko po Bartona "łykał").

Łykał, ale Thoroughbredy-B i Bartony się "skończyły" z powodu braku SSE2 a te instrukcje coraz częściej były potrzebne, więc znów kląłem, że kupiłem mocarnego Radeona 1950 na AGP a procesor okazał się wąskim gardłem nawet po przestawieniu FSB ze 166 na 200MHz (400 efektywnie)