Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kalibracja głowicy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kalibracja głowicy
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Wed, 16 May 2018 05:15:01 -0700 (PDT)
W dniu 16 maja 2018 13:35:27 użytkownik TurboPascal napisał:

> Na jednej było zapisanych tylko kilkaset bajtów z jakimś dziwnym
> rozszerzeniem, a może bez…
> Podejrzałem ją w XTree - wyglądała podejrzanie - zupełnie inaczej niż
> pozostałe.

Mogło być też tak, że dyskietka była całkowicie pusta, ale nic na niej nie
można było zapisać.

<cytat z Wikipedii> W 1980 roku subLOGIC wydała wersję dla TRS-80, a w 1982
roku licencjonowała wersję IBM PC
z grafiką CGA dla Microsoft, która została wydana jako Microsoft Flight
Simulator 1.00. Było to niezwykłe,
ponieważ nie był to program aplikacyjny wymagający systemu operacyjnego, ale
zawierał własny system operacyjny,
który działał tak długo, jak długo program był uruchomiony. We wczesnych latach
osiemdziesiątych Flight Simulator
i Lotus 1-2-3 były używane jako nieoficjalne oprogramowanie testujące
kompatybilność z IBM PC dla nowych modeli klonów PC. <koniec cytatu>