Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 May 2018 18:37:15 GMT
Witaj Irokez, 05 maj 2018 w
d94d86de-2c36-41d8-b3bf-4d0a9c74e409@googlegroups.com">news:d94d86de-2c36-41d8-b3bf-4d0a9c74e409@googlegroups.com
napisałeś/aś:

> Nie da się w B570e zamontować fullHD. Nie ma taśm 2 kanałowych LVDS
> do tego laptopa. 3 generacji CPU też nie wsadzę.

Moja pomyłka, masz IIgen. Chociaż nie ma pewności czy nie dałoby rady,
coś mi się może myli, ale może w przypadku któryś sąsiednich gen. była
tak kompatybilność wsteczna.

> Sprawdziłem co za matryca siedzi w Dellu 5577 w sklepie. Innolux
> N156HGA-EAB (CMN15D5).
Trochę wstyd dla della, bo tanie nie są. Ale to w końcu najniższy model
Della, choć Pavilion też konsumencki. Pamiętam, że w przypadku
poprzednich Ispirionów w części dawali fajne IPS, tylko nie pamiętam o co
chodziło.

> pod brzegiem ekranu. Spróbowałem zasymulować przesunięcie otwartego
> laptopa po stole. Hmm... ekran telepał się. A wersja Power jest
> cięższa przecież, pewnie jak będę go chciał przysunąć do siebie to
> mi palce przytrzaśnie.
Jak dwa razy przytrzaśniesz, to potem będziesz podnosić zamiast
przesuwać. Generalnie mały wybór z tymi kryteriami i w znośnej cenie.
Rozumiem, że ten voucher kusi, pewnie będzie pewnie ze 3,4 stówki?