Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
From: Irokez <henryk.hk@gmail.com>
Date: Sat, 5 May 2018 11:06:56 -0700 (PDT)
Nie da się w B570e zamontować fullHD. Nie ma taśm 2 kanałowych LVDS do tego
laptopa. 3 generacji CPU też nie wsadzę.

Sprawdziłem co za matryca siedzi w Dellu 5577 w sklepie. Innolux N156HGA-EAB
(CMN15D5). Z danych katalogowych kąty widzenia ledwo 45 stopni (20 stopni w
górę), jasność 220cd czyli mało, kontrast 500:1,pokrycie 46% przestrzeni barw.
Aplikacja preinstalowana do ustawień kolorów nie jest w stanie poprawnie
wyświetlić tekstu elementów menu, bo matryca nie daje rady wyświetlić tych
kolorów. Myślałem na początku że coś źle zainstalowane i brak menu, a tu trzeba
było głowę układać pod różnymi kątami aby zobaczyć że tam są literki jednak.

Trzeba rzeźbić niestety. Wymiana matrycy w Dell 5577 to moment.

Przy okazji w sklepie HP jakiś słabszy był, lekki, ale też z podporą pod
brzegiem ekranu. Spróbowałem zasymulować przesunięcie otwartego laptopa po
stole. Hmm... ekran telepał się. A wersja Power jest cięższa przecież, pewnie
jak będę go chciał przysunąć do siebie to mi palce przytrzaśnie.