Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 2 May 2018 16:33:13 +0200
Witam.

Oglądałem w necie, że ten laptop po otwarciu matrycy wykorzystuje brzeg ekranu jako nogi. Pojechałem do MM, nie było "powera" ale była ta zwyklejsza wersja, fajny, metalowy palmrest ale faktycznie otwarcie pokrywy to uniesienie pupy laptopa i opieranie się na nibynóżkach na brzegu ekranu.

No ok, ale... ma ktoś dłużej? Powstały luzy na zawiasach i jeździ to po stole we wszystkie strony?

Bo już się tak waham, czy brać HP Pavilion Power 15 i5-7300H (15-cb004nw) - z voucherem fajnie cena wychodzi, czy jednak dopłacić 500zł do ACER Aspire 7 A715-71G-52WE + wymiana matrycy na IPS (ACER też krócej na baterii chodzi bo ma 48Wh a HP ma 70Wh).

--
Irokez