Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 May 2018 09:10:44 GMT
Witaj Irokez, 05 maj 2018 w
news:5aed5d64$0$616$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Aha, czyli celowa zagrywka HP, naciskasz ESC - pęka lewy, naciskasz
> F12 - pęka prawy, bo ponad 2 kilogramy wiszą na dwóch kawałeczkach
> plastiku plus siła nacisku. Tym bardziej rezygnuję z HP
>
> Dzięki i pozdrawiam.

Ale za to jaki design. Jeżeli nie obchodzisz się ze sprzętem jak za
jajkiem, to rzeczywiście może być problem. Z drugiej strony na filmiku
(filmikach)
https://www.youtube.com/watch?v=0TbeFa5LmvY
od 7:30 widać że konstrukcja zawiasów jest dość masywna, są zamocowane na
co najmniej 3 śrubki. Pytanie tylko do czego. Bo jak za każdym otwarciem
napręża się plastikowa obudowa...
Tak to było nieszczęśliwie zaprojektowane w owym Envy
https://www.youtube.com/watch?v=_SHO_NVuAjE