Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajnośc gigabitowej karty PCI + SATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajnośc gigabitowej karty PCI + SATA
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 13 Mar 2018 10:32:42 GMT
On 2018-03-13, knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy> wrote:

> A jakiś konkretny model możesz podać? IMHO nie ma, wszystkie Atomy to
> x86, część dodatkowo x86-64.

Umknął mi ten post. Też jestem ciekaw, bo Gogle twierdzi co
innego. Ale też ma o tyle racje, że Intel robił army tuż przed Atomem:

https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Atom
"Prior to application of the Atom brand, there were number of Intel CE
SoCs including: Olo River (CE 2110 which had an XScale ARM
architecture)[..]"

Tak czy inaczej, wydaje się, ze to co współczenie można z sensem kupić,
o ile bedzie to Intel, to nie będzie armem.

--
Marcin