Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] najtańsza płyta pod E8400

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] najtańsza płyta pod E8400
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 23 Feb 2018 18:55:51 +0100
Proces zhbick <nie@podam.tu> zwrócił błąd:

> Hmm.. Do procesora za 20-30 zł szukam płyty za max 2x tyle i właśnie 60 zł
> uważam za cenę atrakcyjną - jakieś mobasy na G31 są dostępne w tej cenie ale
> zależy mi na 4 slotach RAM...

Szczerze to uważam, że nieużywana płyta z tego okresu jest więcej warta
niż cały komputer (w sensie płyta używka z pamięciami i ewentualnie
procesor). To się najbardziej psuje i zużywa. Używka prawie na pewno
będzie miała jakiś feler, a nówka niekoniecznie.

Przy okazji, to nie wiedziałem że E8400 jest takie tanie. To całkiem
szybki procek.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.