Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] najtańsza płyta pod E8400

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] najtańsza płyta pod E8400
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Mon, 19 Feb 2018 23:42:41 +0100
Proces zhbick <no@spam.pl> zwrócił błąd:
> Szukam najtańszej płyty pod C2D E8400, posiadającej 4 sloty RAM DDR2 i
> wyjście D-Sub na monitor.

Na allegro takie są. Nie wiem jak one są "nowe", ale pewnie to leżaki.
Moim zdaniem ceny jakie tam proponują są atrakcyjne (czyli ~170 zł). Sam
kiedyś kupiłem płytę "leżakową" na P35 za 180 zł, chociaż nie na allegro
(przeżyła kolejne trzy lata, chyba na tyle je projektowali...)

> Czy płyty na chipsecie 965 obsługują nowsze (45nm) C2D?

Tak, ale trzeba update BIOSu zrobić. Czyli lepiej najpierw sprawdzić,
czy producent taki update wydał.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.