Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] magnetowidy VHS (bylo Re: Głośniki do laptopa - jakie?)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] magnetowidy VHS (bylo Re: Głośniki do laptopa - jakie?)
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 23 Feb 2018 00:57:10 GMT
On 2018-02-22, z <z@z.pl> wrote:

> To jest normalny dźwięk analogowy tylko o lepszych parametrach i leci
> tym samym kablem. Nie cyfrowy. I to jest jego zaleta ;-)

Kiedys epatowali tym HiFi gdzie się dało. Owszem, dzwięk był nieco
lepszy, ale z mojego doświadczenia, tak zaczynając od poowy lat 90.
obraz się systematycznie pogarszał z kazdym nowym gnetowidem, który
kupiłem.

Nie wiem z czego to wynikało, bo efekt był taki jak po 2-3krotnym
przegraniu taśmy. Jakies filtry odszumieniowe zaczeto stosować?

--
Marcin