Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kupiłech bluray

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kupiłech bluray
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 06 Feb 2018 00:18:05 GMT
On 2018-02-05, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> To ja wiem.
> Tylko inaczej to wygląda w aspekcie przeciętnego użytkownika, ledwie
> odróżniającego mysz od klawiatury.

No ok, ale po jakim czasie obserwowałeś takie pady, bo na te
kilkadziesią czy coś dysków, które mi sie przez ręce przewinęły to przy
jednym Maxtorze mógłbym tak powiedziec - nie wstał po 2-3 latach
leżakowania, a i ten wczesniej miał juz "bady".

Jak dyski były jeszcze dość drogie, to moją czestą praktyką przy
składaniu nowego pc było dawanie takiego staruszka mniejszej pojemności
jako bootujący z systemem, a nowszy, wiekszej pojemności na co bardziej
newralgiczne dane. Skutkowało to tym, że nawet paroletnie, lezące w pudle
wracału do regularnego uzytkowania i nic złego się nie działo.

--
Marcin