Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kupiłech bluray

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kupiłech bluray
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Mon, 5 Feb 2018 14:01:49 +0100

Teraz z mojego doświadczenia (parę lat), jeśli płyty BD będa przechowywane
w dobrych warunkach to mają lepszą trwałość niż standardowe DVD. Te
standardowe przynajmniej.

Po czym poznajesz tę "lepszą trwałość"? Moje "standardowe" wypalane około 20-letnie CD i około 15-letnie DVD odczytują się w 100%, w testach "jakości dysku" Nero CD-DVD Speed mimo upływu czasu wypadają zwykle zdecydowanie lepiej niż aktualnie dostępne nośniki wypalane na aktualnie dostępnych nagrywarkach.