Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD 3 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD 3 TB
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 31 Jan 2018 16:51:51 +0100
W dniu 2018-01-31 o 11:55, knrdz pisze:

Aż osobiście sprawdziłem. Ten który mam nie wyciąga tak jak piszesz
tylko dmucha z zasilacza do wnętrza obudowy kompa. Ale pewnie mnie
oszukali, sprzedali zły zasilacz a ty masz rację.  :-)

Pewnie tak, może napisz konkretnie co to za zasilacz? Przyznam że o takim nawet nie słyszałem, wszystkie zasilacze jakie kiedykowliek miałem, od czasów AT dmuchały rozgrzanym powietrzem przez tylną ściankę, poza obudowę. Niezależnie czy miały 1 wentylator właśnie tam umieszczony, czy dwa wentylatory (z tyłu i na dole, np. w Chieftecu 420W http://www.arest.pl/ph/1430/1_addmedium.jpg ), czy jak to jest aktualnie standardem, 1 duży wentylator na spodzie.

Na obudowie ma namalowane "corsair CX 500".

Poza przypadkami kiedy dmucha nie na zewnątrz jak powinien
a do środka a biedny nabywca montuje kolejne wiatraki
do wyciągania przegrzanego powietrza z obudowy.

Jeszcze raz, czy dobrze zrozumiałem: sugerujesz tu ze zasilacze z dużym wentylatorem umieszczonym na dole (czyli większość albo wręcz praktycznie wszystkie markowe zasilacze ATX 2.x od pewnie 10 lat) dmuchają do środka obudowy gorącym powietrzem? Zapewniam Cię, że tak nie jest, jeśli Twój tak robi, to widać to jakiś chiński produkt zasilaczopodobny.

Widać chiński.

Pozdrawiam