Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD 3 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD 3 TB
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Wed, 31 Jan 2018 12:09:34 +0100
W dniu 30.01.2018 o 22:24, RadoslawF pisze:

Aż poszedłem z miarką pomierzyć wysokość zasilaczy.
8 centymetrów z hakiem. Co oznacza że wentylator ma 80mm
a nie 120 jak sugerujesz.
Poza przypadkami kiedy dmucha nie na zewnątrz jak powinien
a do środka a biedny nabywca montuje kolejne wiatraki
do wyciągania przegrzanego powietrza z obudowy.

Aż zajrzałem do pierwszego lepszego sklepu by obejrzeć zasilacze. Nawet sortując po cenie od najtańszych trudno znaleźć jakikolwiek nie mający wentylatora 120-140mm, :

https://www.x-kom.pl/g-5/c/158-zasilacze-do-komputera.html?sort_by=price_asc

Pewnie samo badziewie do podgrzewania obudów sprzedają, sie nie znajo.