Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD 3 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD 3 TB
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Tue, 30 Jan 2018 22:24:10 +0100
W dniu 2018-01-30 o 10:35, knrdz pisze:

Z ta wydajnością poprzez gabaryty to bym dyskutował.
Na procesor są duże radiatory z dużymi wiatrakami, do zasilacza
większego nie zmieścisz, do kart GFX też nie widziałem większych
wiatraków niż te z procesorów.

Że jak? Bardzo rzadko (praktycznie wyłącznie w największych coolerach typu "tower") na procesorach stosuje się wentylatory aż tak duże jak w zasilaczach, gdzie od lat stosowane są wentylatory co najmniej 120mm.

Aż poszedłem z miarką pomierzyć wysokość zasilaczy.
8 centymetrów z hakiem. Co oznacza że wentylator ma 80mm
a nie 120 jak sugerujesz.
Poza przypadkami kiedy dmucha nie na zewnątrz jak powinien
a do środka a biedny nabywca montuje kolejne wiatraki
do wyciągania przegrzanego powietrza z obudowy.
:-)

Pozdrawiam