Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD 3 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD 3 TB
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Tue, 30 Jan 2018 10:19:06 +0100

Ja sie jeszcze nadziałem na inny myk. Kupiłem bardzo tanio całkowicie
nowy dysk zewnętrzny i dopiero jak sprawdziłem co w środku siedzi i
jaki ma nr serii to wydało się dlaczego był taki tani.

Bywa i w drugą stronę - jako "nowe dyski" bywają sprzedawane dyski wyciągnięte z obudów zewnętrznych. Oczywiście allegrowi handlowcy nie uważają za stosowne napomknąć o tym w opisie, według nich wszystko w porządku, a dyski są "nowe". Nawet jeśli są nieużywane, to przecież bez żadnej gwarancji, poza tym co obiecuje sam sprzedawca. To element komputera na którym chyba najczęściej oszukują nieuczciwi sprzedawcy. Bo i najłatwiej, w specyfikacji "nowego" komputera piszą "dysk 500GB" i może to być zarówno coś z aktualnej oferty producentów dysków, a może być i 4-talerzowy 10-letni złom, oferujący 1/3 wydajności współczesnych dysków.