Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 19 Jan 2018 17:21:20 +0100
Dnia Fri, 19 Jan 2018 16:49:38 +0100, Roman Tyczka napisał(a):

> No to może teraz wypadałoby wydusić przepraszam, za pierwszego posta z

Tyczka, nie próbuj być czyimś adwokatem bo to jest be wobec tego którego
usiłujesz bronić (sugerujesz że jest obrażalski albo nie umie sam się
obronić). Po drugie to ch... to nie jest to ch.. o którym myślisz. Po
trzecie, miałem niejakie podstawy do sceptycyzmu. Po czwarte, przyznałem
rację bez bicia i natychmiast kiedy się pojawiły przesłanki by sądzić że
jej nie mam. IMO powinno starczyć :)
--
Jacek
I hate haters.