Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PENDRIVE zanim kupie zapytam Was

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PENDRIVE zanim kupie zapytam Was
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 21 Oct 2017 12:11:22 +0100
Irokez pisze tak:

> A ja myślałem, że 'szyfrowany pendrive' jest tylko po to, aby
> bezpiecznie przenieść dane z punktu A do punktu B bez obawy że
> pomiędzy A i B się zgubi/zginie/przepadnie i ktoś to znajdzie i
> wykorzysta drażliwe zdjęcia/filmy/pliki.

Szyfrowany pendrive to też ułatwienie dla niekomputerowych co
niewytrenowani w używaniu programów szyfrujących.

> Natomiast zwykły pendrive jest tylko po to, aby przenieść dane z
> punktu A do punktu B z olaniem tego, czy pomiędzy A i B się
> zgubi/zginie/przepadnie i ktoś to znajdzie, bo jest tam gówniana
> papka (mptrójki, fotki pieska, bajka dla dwulatka czy nowy kawał z
> basha).

Pamięć jak pamięć. Ja trzymam kopie na kartach uSD, które łatwo ukryć
bo są małe. Są tanie to mogę zrobić kilka kopii.

Jak jechałem na emigrację to księgowość miałem właśnie na karcie SD.
Nawet jak mi kompletnie okradną pokój to niekomputerowa ciocia Krysia
przyśle mi następną księgowość w zwykłym chudym liście z PL. Mam też
kolejną księgowość w breloczku przy kluczach.

http://piterpro.private.pl/img/usb_kingston_02.jpg

--
Piotrek

Let me see your war face.