Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PENDRIVE zanim kupie zapytam Was

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PENDRIVE zanim kupie zapytam Was
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 19 Oct 2017 21:26:19 +0200
Na jakim tak się da?
Na moim Integral Crypto Dual+ FIPS 197 się nie da. Szkoda trochę bo na 128GB trochę by mi weszło dystrybucji jak i danych.

A na marginesie: czemu się nie da?

bo bez podania hasła nie ma dostępu do partycji.
Są dwie partycje. Jedna widoczna jako napęd CD z programem zarządzającym dostępem (obsługa Windows/Mac) i druga właściwa która nie jest dostępna w jakikolwiek sposób, dopóki nie odblokuję dostępu hasłem.

https://www.youtube.com/watch?v=qkkGEZhB3Hc

--
Irokez